" As a candidate, I appreciated not only 3HR's professionalism but also their availability. I would not hesitate to recommend their services. "

Bilguissou D. - CQV Engineer

" Listening, competent, fast and gives very good advices. "

Alexandre T. - CQV Engineer

" From the initial phone call to my first day on the job, the follow-up has been outstanding. "

François F. - Process & CQV Engineer

" Gwendoline was able to find the perfect match for my professional career, I thank her for her listening and professionalism, I recommend 3HR. "

Kathleen G. - Communication & Internal Relations Manager

Payroll Manager België

Vlaams Brabant + telewerk

Contract :

Permanent

Schedule :

Full-time

Organisation size :

1001-5000

Payroll Manager België

Voor een van onze klanten, wij zijn op zoek naar een ervaren Payroll Manager om hun HR-team te versterken.  De bedrijfsgroep heeft 1.700 medewerkers met diverse beroepen, 3 verschillende bedrijven en 86 winkels in België.

Als Payroll Manager ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen, implementeren en beheren van belonings- en arbeidsvoorwaardenprogramma's voor onze medewerkers.

Je zorgt ervoor dat ons bedrijf competitieve beloningen en voordelen biedt om talent aan te trekken, te behouden en te motiveren.

 Je rol

  • Het operationeel beheer van alle payrollprocessen samen met een team van 8 medewerkers
  • Het Payroll-team (8) managen
  • Ontwikkelen en implementeren van het salarisbeleid dat aansluit bij de bedrijfsdoelstellingen
  • Beheren van het salarisstructuur en toezicht houden op het volledige beheer van personeelsbeloningen
  • Zorgen voor de naleving van wettelijke voorschriften met betrekking tot arbeidsvoorwaarden en beloningen
  • Adviseren van het management over beloningskwesties en fungeren als aanspreekpunt voor alle administratieve HR-kwesties
  • Sterke samenwerkingsverbanden opbouwen met sociale partners
  • Bijdragen aan de ontwikkeling van een positieve bedrijfscultuur door het bevorderen van medewerkerstevredenheid
  • De Payroll Manager is ook verantwoordelijk voor het beheer van de receptie en de 2 receptionisten

 Je profiel

  • Een bachelor- of masterdiploma in Human Resources, Bedrijfskunde
  • Minimaal 8 jaar ervaring in payroll beheer
  • Ervaring in people management
  • Expert in beloningen, compensatie- en arbeidsvoorwaarden
  • Uitstekende communicatievaardigheden
  • Grondige kennis van arbeidsrecht en wettelijke vereisten
  • Sterke analytische vaardigheden en de mogelijkheid om gegevens te interpreteren
  • Resultaatgericht, proactief en in staat om in een dynamische omgeving te werken
  • Uitstekende beheersing van het Nederlands en Frans
  • Kennis van eBlox is een pluspunt

Ons aanbod

  • Contract onbepaalde duur, voltijds (36u/week)
  • Een salarispakket dat overeenstemt met je vaardigheden, inclusief extralegale voordelen (bedrijfswagen, groeps-en hospitalisatieverzekeringen, maaltijdcheques, winkelkortingen, enz.)
  • Hybride werkplek (na de vorming de mogelijkheid om 2 dagen thuis te werken en 3 dagen op kantoor). De kantoren zijn per team georganiseerd en we hebben een bedrijfsrestaurant waar je met je collega's van een evenwichtige maaltijd kunt genieten
  • Een balans tussen werk en privé: de werktijd bedraagt 36 uur/week en 20 + 6 vakantiedagen
  • Werken bij het HR-team betekent deel uitmaken van een dynamisch, evoluerend team dat op een collaboratieve wijze functioneert

Herken je jezelf in het profiel dat we zoeken?

Stuur ons je CV via de advertentie op de 3HR website www.3HR.be en vertel ons wat
jou motiveert in deze nieuwe uitdaging.

Ik solliciteer

closed

Ik solliciteer

Share this vacancy